Бізнес по виробництву і продажу спецодягу

304 11.06.2019

Багато починаючі підприємці роблять свій вибір на користь організації бізнесу з пошиття спеціалізованої одягу. Уніформа часто застосовується в різних областях. Професійне вбрання можна побачити на:

  • пожежників;
  • будівельників;
  • промоутерах;
  • поліцейських;
  • працівників сфери обслуговування;
  • дорожниках та інших фахівцях.

Сьогодні такий одяг є розпізнавальним знаком і частиною корпоративного стилю.

Бізнес по виробництву і продажу спецодягу

За статистикою, професійну носять уніформу близько 30 мільйонів жителів країни, а це – набагато більше половини працюючого населення. З постійним розвитком сфери обслуговування попит на спеціалізовану одяг невпинно зростає. Щорічно приріст становить приблизно 10-15%. Ось чому багато підприємці шукають швейне устаткування для початку своєї справи. Крім того, вийти на ринок з таким бізнесом зовсім неважко. Вам не потрібно володіти якимись особливими знаннями чи колосальним досвідом. Величезних вкладень не потрібно, оскільки завжди можна купити швейну машинку б/у. Таким чином, витрати будуть приблизно ті ж, як і при підставі швейного цеху, але доходи будуть значно вище.

Щодо конкуренції, то в разі правильного вибору сегмента, вона також буде мінімальною. На сьогодні існує кілька компаній, що займаються пошиттям такої уніформи:

  • «Восток-Сервіс»;
  • «Тракт»;
  • «Техноавиа» і ряд інших.

Оскільки конкурувати з гігантами майже неможливо, початківці компанії займаються в основному невеликими замовленнями (до кількох сотень одиниць щомісяця). Хорошим варіантом буде і пошиття ексклюзивного одягу.

Також важливо пам'ятати, що головним недоліком великих підприємств є одноманітність. Дрібні виробництва здатні досягти успіху за рахунок цього, пропонуючи більший асортимент.

Що таке спецодяг?

Інший важливий аспект – це саме поняття спецодягу. Такою є лише та, яка пошита у відповідності з ГОСТом на промисловому швейному обладнанні (б/wiley новому). Такий одяг необхідна людям, що працюють в особливих умовах. Вона покликана захищати їх від різних виробничих середовищ, травм або інших небезпек.

Залежно від сфери, до одягу спецпризначення можуть пред'являтися різні вимоги. Наприклад, уніформа медпрацівників повинна бути:

  • несминаемой;
  • вологовідштовхувальним;
  • міцної;
  • антистатичної;
  • з бактерицидними властивостями.

Область необхідно враховувати перед початком бізнесу і купівлею швейних машинок б/у.

Для корпоративних замовників вся одяг відноситься до категорії «професійна одяг». Її різновиди включають:

  • робочу (найпростіша для пошиву та дизайну, досить буде придбати автоматичну швейну машинуиз бюджетних моделей, а також недорогі, щільні тканини);
  • формений (шиється в основному для охоронців і військових);
  • корпоративну (створюється для співробітників компаній для зручності і підтримки єдиного стилю);
  • спеціальний одяг.

Бізнес по виробництву і продажу спецодягу

Краще всього купити б/у швейну машинку і почати справу з виготовлення корпоративної та робочого одягу. Безліч фірм буде робити замовлення для таких співробітників, як:

  • промоутери;
  • продавці;
  • менеджери і т. д.

Таким чином, відвідувач може відразу визначити, хто є співробітником магазину або компанії.

Як ініціювати справу?

Починаючи бізнес, можна без праці знайти замовників безпосередньо. Досить пошукати контакти і продзвонити потенційних клієнтів. Також можна співпрацювати з рекламними агентствами, як в місті, так і в області. Пам'ятайте, що купити швейну машинку б/у, щоб шити і продавати готову формений одяг, не маючи зв'язків, виявиться не дуже вдалою ідеєю. Отримати замовлення без досвіду та рекомендацій буде нелегко. Незайвим буде не просто купити швейну машинку б/у, але і подбати про рекламу. Не варто шкодувати грошей. Рекомендується замовити рекламу в засобах масової інформації (в тому числі у фахових виданнях), а також у тендерах держструктур та інших організацій.

Однак успішне справу можна організувати і у сфері пошиття форменого одягу. Відмінним прикладом виявиться невелика компанія, яка реалізує оригінальну і привабливий одяг для медпрацівників, закуповуючи її у американського виробника.

Отже, щоб почати справу з нуля, вам необхідно мати якісне швейне обладнання (наприклад, Rambo). Вам знадобиться:

Щоб заощадити, всі елементи можна купувати б/у. В результаті можна без праці укластися в суму до 100 тисяч гривень. При цьому покупка нової техніки обійдеться в 2-3 рази дорожче. Але і прослужить вона куди більше.

Великою популярністю користуються автоматичні швейні машини. Наприклад, швейні автомати Rambo визнані енергоефективними і комфортними в роботі. Вони створюють мінімум шумів і вібрацій. Це дозволяє створити кращі умови для роботи оператора. У будь-якому випадку при виборі обладнання варто проконсультуватися з досвідченим фахівцем. Це дозволить запобігти зайві витрати і купівлю низькоякісного обладнання.

Бізнес по виробництву і продажу спецодягу

Всі виробники одягу поділяються на 2 основні типи:

  • великі підприємства масового виготовлення (як правило, вони мають якісне обладнання);
  • невеликі фабрики/цеху/ательє (вони працюють переважно з приватними клієнтами).

В останньому випадку важливо придбати якісне промислове обладнання для нарізки і пошиття, а також купити оверлок (б/у або новий). Матеріали і фурнітура також повинні бути якісними, хоча спецодяг і не відрізняється величезною різноманітністю та складністю. Пам'ятайте, що багато тканини вітчизняного виробництва не відповідають необхідним стандартам, а саме:

  • зносостійкості;
  • зовнішніми даними;
  • щільності і т. д.

З цієї причини потрібно закуповувати матеріали за кордоном.

Набір співробітників

Важливо подумати не тільки про закупівлі швейного обладнання для нарізки та інших потреб, але і про набір кваліфікованого персоналу. Якщо ви плануєте невеликий цех, достатньо буде найняти близько двох десятків людей. Оцініть приблизний склад вашої майбутньої команди:

  • конструктор;
  • закрійники (2 людини);
  • спеціаліст по обслуговуванню техніки;
  • дизайнер-конструктор;
  • швачки (від 8 до 10 чоловік).

Для ведення документації для податкової, а також інших паперів вам потрібно бухгалтер. Незайвим буде найняти менеджера з продажу і фахівця із закупівель. На початковій стадії доведеться виконувати адміністративні обов'язки самостійно. Нерідко маленькі ательє спочатку мають в штаті не більше 10 працівників. У цьому випадку деяка робота вимушено віддається на аутсорсинг. Так, наприклад, бухгалтерський облік може вести спеціаліст ззовні. В результаті вам не доведеться приймати людини в штат і призначати оклад.

Ви також можете взяти на себе обов'язки по закупівлі тканин і фурнітури. Це заощадить фінанси на початкових етапах розвитку бізнесу. З часом, коли ви вийдете на потрібний рівень, можна буде найняти додаткового співробітника. Це потрібно, наприклад, при відкритті додаткових магазинів або представництв.

Бізнес по виробництву і продажу спецодягу

Ще одне важливе питання стосується розміщення техніки і меблів. При мінімальній закупівлю знадобиться не більше 150 м2. Не варто знімати приміщення в центрі міста, оскільки оренда обійдеться значно дорожче, ніж на околиці або в спальному районі. Пам'ятайте, що важливо вибрати місце, куди буде зручно добиратися вам і вашим співробітникам.

Кінцева прибуток буде багато в чому залежати від якості виготовленого товару, а також від:

  • знань в області маркетингу і просування;
  • зв'язків;
  • обраного сировини;
  • асортименту і т. д.

Наприклад, ціна одного халата для медичного працівника становить мінімум 200 гривень. 50% вартості становлять витрати на матеріали для його виготовлення. Також з вартості віднімається зарплата співробітників, реклама, підтримка працездатності обладнання, плата за електроенергію, оренду та інші витрати. Працюючи з ексклюзивним одягом, не забудьте про витрати на розробку бренду.

Торгова марка і просування

При складанні бізнес-проекту та створення перших елементів спецодягу, необхідно подбати і про розробку ТМ. Сюди входить створення логотипу, розробка назви фірми, а також самих колекцій. Довірити таку роботу краще професіоналу, так як в такому випадку шанси на окупність сильно зростають.

При виготовленні звичайного одягу неможливо обійтися без реклами. Працюючи з індивідуальними замовленнями, пошуком клієнтів можна зайнятися і самостійно. З часом вони почнуть рекомендувати вас своїм колегам. При орієнтуванні на кінцевого споживача, краще подбати про створення сайту, а також просування виробів в соцмережах. Це також вимагає вкладень.

У мережі представлена маса бізнес-планів. Проте всі підрахунки далекі від реальності. Приміром, згідно з їх даними, на створення цеху буде достатньо 70 000 грн., тоді як організація міні-фабрики, на їхню думку, укластися в суму до 200 000 гривень. В реальності ж ці цифри виявляться як мінімум вдвічі-втричі більше. Сюди будуть входити поточні витрати, пов'язані з розвитком бізнесу в перші півроку.

Замовити будь-яке промислове швейне обладнання, задати питання або отримати вичерпну консультацію Ви можете за телефонами:

+38 067 383 90 53 (моб.) Kyivstar
+38 063 383 90 53 (моб.) Lifecell
+38 050 383 90 53 (моб.) Vodafone