0
0

Ваш кошик порожній :(

Доставка замовлень здійснюється до будь-якого населеного пункту України, в якому є працююче відділення кур'єрської служби Нова Пошта. Уточнити спосіб та термін доставки ви зможете у наших менеджерів або на сайті компанії NOVA.

Зверніть увагу!

  • Відправлення товару проводиться тільки після повної оплати замовлення та надходження коштів на наш розрахунковий рахунок.
  • Замовлення зроблені та оплачені після 12:00 передаються на відправку наступного робочого дня.
  • Термін доставки замовлення після передачі транспортній компанії складає 1-3 робочі дні.
  • Всі замовлення, що надсилаються нашою компанією, страхуються на повну вартість. При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте відповідність товару, зовнішній вигляд, цілісність упаковання та комплектацію у присутності представника служби доставки. Якщо ви не перевірили товар при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій з транспортною компанією на вашу користь. Наша компанія не несе відповідальність за пошкодження товару транспортною компанією.
  • Промислове швейне обладнання поставляється у заводській упаковці, у розібраному вигляді. Комплектність постачання швейної машини 2-3 коробки: голова машини, стіл, двигун(залежить від комплектації). Виробник залишає за собою право змінювати комплектацію, дизайн і технічні характеристики товарів, без попереднього повідомлення.
  • Складання та запуск обладнання не входить у вартість і здійснюється клієнтом самостійно.


Замовлення обробляються та збираються на відправлення:

  • Пн-Пт - 09:00 - 18:00
  • Сб - 10:00 - 15:00
  • Нд - вихідний
  • Прийом замовлень через "Кошик" 24/7

Нова Пошта

Термін доставки від 1-3 днів залежно від місця отримання посилки. Дізнатися найближче відділення ви можете на сайті Нової Пошти https://novaposhta.ua/office/list.
Умови доставки сервісом Нова пошта є доставка відділення-відділення. Послуга адресної доставки оплачується окремо убік та за тарифами Нової Пошти.

Як замовити доставку замовлення Новою поштою:
1. Після додавання товарів у кошик інтернет-магазину виберіть доставку через Nova Global. Вкажіть номер найближчого до вас відділення чи поштомата або адресу в Україні для кур’єрської доставки.
2. Оплатіть замовлення.
3. Відстежуйте шлях відправлення на всіх етапах через застосунок Nova Post або на сайті Nova Global. Номер замовлення та трекінг прийде вам у додаток Viber після відправки.

Отримати у відділенні:
Ви можете отримати відправлення:
- за документами або ЕН
- за кодом клієнта у мобільному застосунку
Коли відправлення прибуде у відділення, ви отримаєте смс або пуш-повідомлення з номером відділення та номером експрес-накладної (ЕН).
Після передачі ви можете перевірити зміст відправлення в присутності оператора. Якщо все добре та повертати відправлення не потрібно, оператор видасть експрес-накладну, як підтвердження отримання.

Як отримати відправлення у поштоматі:
1. Завантажте мобільний застосунок Нова пошта.
2. Оплатіть послуги онлайн: якщо в експрес-накладній (ЕН) ви зазначені платником.
3. Підійдіть до поштомату та увімкніть Bluetooth у налаштуваннях смартфону.
4. Відкрийте у мобільному застосунку необхідну ЕН та натисніть кнопку: «Відчинити комірку».
5. Заберіть посилку та зачиніть дверцята комірки.
Забрати посилку з поштомату можна протягом 3 днів. Після цього посилку перенаправлять у найближче до поштомату відділення. Номер відділення надішлють одержувачу через смс або мобільний застосунок.

Отримати за адресою:
В день доставки ви отримаєте смс або пуш-повідомлення в мобільному застосунку про час доставки на адресу, вказану в експрес-накладній (ЕН).
За 30-60 хв. до прибуття кур’єр зателефонує на номер, вказаний в ЕН, щоб попередити про доставку та впевнитись, що одержувач буде на адресі.
Якщо оголошена вартість посилки перевищує 15 000 ₴ або ви замовили послугу «Особисто в руки», підготуйте документ для ідентифікації особи: паспорт, ID-картку, водійське посвідчення. Електронні документи в застосунку Дія також підходять. Повний перелік документів дивіться за посиланням.
Час доставки відправлень на адресу:
для фізичних осіб – 9:00–21:00 в будні та за спец. графіком на вихідних. Графік роботи найближчого відділення ви можете перевірити на мапі відділень. Детальну інформацію про строки доставки на адреси фізичних осіб ми зібрали за посиланням.
для бізнес-клієнтів – до 18:00, незалежно від населеного пункту
Після передачі зміст відправлення можна переглянути в присутності кур’єра. Якщо все добре та повертати відправлення не потрібно, кур’єр видасть експрес-накладну, як підтвердження отримання.

Послуга "Легке повернення"
Простий сервіс, з яким дуже просто повернути продавцеві товар, який не підійшов після отримання. Замовити послугу та слідкувати за статусом доставки можна в мобільному застосунку або в бізнес-кабінеті.
Як скористатися послугою:
1. Увійдіть до розділу «Мої відправлення» та оберіть посилку, яку потрібно повернути.
2. У рядку «Керувати посилкою» оберіть послугу «Легке повернення».
3. Зазначте причину повернення товару із запропонованого переліку.
4. Відправте посилку Продавцю за створеною накладною.
Після підтвердження заявки в розділі «Мої відправлення» з'явиться новий номер ЕН. Одержувач отримає повідомлення, коли посилка прибуде у нове місце призначення.

Послуга «Легке повернення» може бути недоступною, якщо:
- У накладній була активована переадресація або повернення.
- Продавець заблокував таку можливість. У такому випадку при спробі замовлення з’являється повідомлення про помилку: «Замовлення послуги «Легке повернення» заборонено за вимогою Продавця».
- Отримувач власноруч розмістив цю посилку в «Архів»
- З моменту отримання посилки пройшло більше 14 днів.
- Щоб розібратися детальніше, зверніться до контакт-центру Нової Пошти або особистого менеджера з темою «Легке повернення».

 Самовивіз з магазину

Самовивіз товарів здійснюється за адресою м. Хмельницький, Проспект Миру 58/2, м-н "Швейне обладнання SEWTECH".
Зверніть увагу:
- Дана послуга доступна для товарів, які є фізично в наявності у магазині та позначені на сайті "В наявності у магазині: м. Хмельницький, проспект Миру 58/2". 
- Ви можете передзамовити будьякий товар на сайті для самовивозу з магазину, вказавши це при замовленні через "Кошик", або повідомивши нам по телефонам +380 67 883 00 33, 0 800 32 00 33 (усі дзвінки безкоштовні).
- Переміщення замовленного швейного обладнання та запчастин зі складу на магазин відбувається лише після повної оплати. Вартість доставки (переміщення) транспортною компанією зі складу на магазин оплочується окремо Покупцем.
- Складання та налаштування швейного обладнання під ваші потреби не входить у ціну замовлення та оплачується окремо.  

Доставка по м. Хмельницький
Доставка здійснюється за попередньою домовленістю, дату та час доставки повідомить менеджер. Вартість доставки промислових швейних машин по м. Хмельницький від 500 грн. Вартість доставки за межі міста в межах області за домовленісттю.
Зверніть увагу:
-
Розвантаження з кузова автомобіля, перенесення, підйом товару на поверх (незалежно від наявності ліфта) не проводиться фахівцями компанії SEWTECH™.
- Доставка по місту здійснюється після повної оплати товару і лише до двері приміщення або під'їзду Покупця.
- Складання та налаштування швейного обладнання під ваші потреби не входить у ціну та оплачується окремо.

SAT (тимчасово не доступно)

Транспортна компанія САТ існує вже 18 років та спеціалізується на доставці великогабаритних вантажів. Головні переваги - низька ціна та висока якість послуг. Дізнатися найближче відділення Ви можете за посиланням https://www.sat.ua/departments/map/ .

Делівері (тимчасово не доступно)

Термін доставки від 1 днів і залежить від безлічі факторів (від місця отримання посилки, розміру та ваги посилки). Більш детально розрахувати терміни та дізнатися ціну Ви зможете за посиланням https://www.delivery-auto.com/ru-ru/CalculateCost . Також Ви можете дізнатися найближче до Вас відділення: https://www.delivery-auto.com/ru-RU/Representatives .

У вас є питання? Ми з радістю допоможемо розібратися, просто зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом!

+38 067 883 00 33 — з 9:00 до 18:00

Viber — онлайн підтримка